Soliga Tisdag

Ah alltså var det nån som såg Ullared igår? Jag såg lite grann i pauserna på Sveriges fulaste hem. Ett sånt där typiskt dåligt program som jag skulle kunna fastna för. Ganska kul att se hur folk vässer armbågarna för att få tag i några plastpåserullar. Jag tyckte att den familjen man fick följa var rätt rolig. Dom sparar pengar ett helt år och får ihop 50000kr som dom spenderar under två veckors handlande och campande på Ullared. Jag hade nog valt ett annat resemål för alla dom pengarna men alla är vi olika.
Ni som såg det, vad tyckte ni var bra/dåligt?

Milla har redan gått och lagt sig. Hon var helt slut efter att ha haft en halvjobbig natt mellan 3.30 och 4.15 sen sov hon väldigt lite på dagen med så hon har sina skäl att vara sussig.

Eftersom hon vaknade så tidigt i middags så gick vi ut medan det var ljust. Vilda och Zeke gick med oss hela vägen och det busades fritt bland kringblåsande löv.
När vi kom in så skulle jag släppa in katterna via balkongen, jag ser att Milla smiter in antingen på toaletten eller går bakom vårat matsalsbord i vardagsrummet men jag såg inte riktigt. Så när katterna kom in gick jag för att se vart hon tog vägen. Jag gick in lite tyst på toaletten där det var släckt och kikade runt när jag hör hur hon står bakom duschdraperier och fnittrar. Hon väntade på att jag skulle komma in och skrämma henne och hon avslöjade verkligen sig själv om vart hon var. Så jag drog undan draperiet och hon började asgarva.
Sen idag när hon satt och åt macka vid matbordet satt hon gjorde så konstiga grejer. Hon skällde på mackan, osten och korven sen satt hon hela tiden och sa kölla kölla. Jag smög iväg och hämtade filmkameran och riktade den lite diskret mot henne. Efter några minuter stänger jag av och displayen visar att jag har glömt tryck in Recknappen....sååå typiskt.

Jag har iaf lyckats åstadkommit nått idag och fått färdigt farsdagpresenten. Att det ska vara så himla svårt egentligen men jag tror att det här blir bra. Skulle jag skriva vad jag har köpt så skulle det inte förvåna mig att Johan för första gången tänkte gå in och läsa min blogg just ikväll.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0