Pappas dag

Fars dag är det ju idag och Johan fick presenter och kaffe på sängen imorse. Han fick en skön tröja som passade perfekt och en skitsnygg slips att ha på julafton. Vi ska åka till Johans pappa på fika om nån timma och där är Johans syrra på besök från Halmstad så det ska bli kul att träffa henne och se hur mycket hennes grav-mage har växt sedan sist.

Igår blev det lite pyssel. Gjorde några hjärtan som milla skulle ha på väggen i sitt rum. Väl på plats så drog hon genast ner dom och ville leka så bilden visar fel på vart den hänger eftersom jag har fått satt upp den dit hon inte når.
Millis hittade några av mina gamla armband igårkväll. Hon var helt överlycklig för att få låna dom och hon hade säkert tio stycken på sina armar.

Jag tänkte göra en hemmagjord anslagstavla när vi kommit hem och sätta i köket. Ska klä in den i samma tyg som tidningsstället jag gjorde i somras. Så jag ska upp på Lövåsen sen och leta kork, coop bygg, cheapy eller öob lär väl ha det.

Dags för mig att hoppa in i duschen och försöka göra sig lite fin inför Fars dagfikat. Milla är redan uppklädd i sin nya klänning hon fick av moster Anna tillsammans med strumpbyxor.


Bilderna:

Upp till höger- Mina hjärtan jag hängde under hennes tavlor (att det skulle vara så svårt att göra hjärtan).
Upp mitten- Millis i mina armband.
Upp höger- Helt överlycklig för att få ha två glas att skåla med.
Nere vänster- Vällingdags och Vilda ska alltid vara med.
Nere höger- Hon älskar julskinka med knäckemacka :).


Kommentarer
Postat av: Albin

Hej Milia!



Jag har tittat på film på dig idag och tyckte att det var jätteroligt! Vi var hos din mommo (moster nettan som jag kallar henne) i lördags. Det var skoj. Mamma trodde att jag skulle äta russin och macka och dricka vatten när det fanns kakor och saft!! Ibland e hon inte riktigt klok. Jag tog hennes saftglas och en av alla 4 kakor som hon själv skulle ha:-) Jag sa hurra till moster Nettan och sen kom Matte och busade. Ser fram emot att få träffa dig i jul! Ha det så roligt i helgen när mommo och Urban kommer på besök.



Hej då!

2009-11-10 @ 08:45:58
Postat av: Anonym

Gud va jag saknar er önskar ni hade kunnat va med här!! Allt är bara bra här och varmt är det vill jag lova. Idag har vi varit på Puket soo och tittat på allt möjligt.. Roligt att milla gillar armband det finns hur många som helst här så då blir det lite sånt med.. Kram på er och hälsa min lilla son på den stora dagen!!!Ha ha.

2009-11-10 @ 14:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0