Måndag igen

Vi har just kommit hem från Factory Outlet och så fått i oss lite tacos från igår. Tanken var att jag skulle hitta något till Johan och lilla Alice där men det slöt med att jag fick gå därifrån med en skrikandes Emilia under ena armen. Hon har verkligen inget tålamod när det gäller affärer längre. Jo om man har med sig en hel matsäck så hon kan äta hela tiden så skulle det nog gå bra. Vi fikade ändå på caféet där men det hjälpte inte hon blir för rastlös. Så jag får gå på jakt nån annanstans medan hon är på dagis. Jag har iaf hittat en sak till Johan men någe mer ska det bli.

Hon springer runt här hemma nu och säger "kolla kolla" hela tiden. Om allt så är det kolla kolla så drar hon ut på aaa och o.et så det blir ö så typ köllaaa, aj det låter så jäkla kul. Hon har börjat prata en himla massa, inte så vi förstår men hon vet iaf vad hon menar och det är ju huvudsaken. Dock blir hon lite frustrerad ni vi inte vet vad hon vill och säger men det brukar lösa sig.

Imorn åker Ingela till Thailand, tror det är imorn, och jag hoppas verkligen att ni får gott väder och kommer få det underbart. Vi önkar er en superhärlig resa och grattis i förskott :D.

Nu ska jag byta en blöja på skruttan och busa med henne innan det är dags att sova. Sen är säsongstart för Ullared på kanal 5 ikväll om jag inte minns fel.


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Ullared...då är säkert Gunilla med på bild:)

2009-11-02 @ 19:24:29
Postat av: Ingela Lindström

Ja Johanna imorrn bär det av..Gud va jag önskade ni hade kunnat komma med..men men pengar växer inte på träderna. Men jag hinner kanske prata lite över webben imorrn för vi åker ju inte förrän sent på kvällen. Och tack än en gång för presenten o jag ska tänka på er hela dagen på Torsdag.Kramizar på er.

2009-11-02 @ 20:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0