Lugn middag på soffan

Johan är och byter till vinterdäck på bilen, Milla sover middag och jag ligger på soffan och borde sova efter att ha haft en siosådär natt med mardrömmar och skit. Men jag har istället legat och surfat lite och fått en massa inspiration så jag måste plocka fram symakinen och sätta mig för att sy. Skulle kolla efter tips till att göra en egen anslagstavla och hittade så mycket mer måste bara se om jag har några passande tyger.

Idag har varit en bra dag, Milla har varit busig och på bra humör. Efter frukosten, med julskinka jag gjorde igår, så gick vi ut på promenad och som vanligt sprang Zeke och Vilda med oss och busade. Efter vi släppt in katterna gick vi ner på stan för att inhandla sparksydd till bilen eftersom Milla sitter där och sparkar med skitiga skor på sätet, blev också en ny liten bok till henne.

Världens bästa mamma fyller år idag, Grattis Grattis till dig! Hon fick presenten igår redan som hon blev väldigt glad över :).
Dessa tre låtar är bara såååå mamma, kommer alltid att tänka på henne när jag hör dessa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0