Julstämning

Som jag vill börja julpyssla nu!! Det kliar verkligen i fingrarna och jag smyglyssnade lite på julmusik igår. Talade om för Milla när vi åkte från dagis att snart ska vi göra pepparkakor, lussebullar, knäck och kola men hon tittade på som "vad snackar du om morsan". Det finns supersöta förkläden till barn på Åhléns för bara 59kr och ett sånt får det bli till lilla damen när det är dags att baka.

Johan jobbar i Vingåker denna vecka, ligger endast 2 mil bort istället för 20 mil till sthlm i vanliga fall, så det är oerhört skönt. Milla blir en helt annan när han kommer hem, som ett litet ljushuvud, så för mig får han gärna vara hemma om kvällarna ;). Igår var han hemma redan kl 17 så vi hann åka och handla mat och fixa innan Milla skulle sova, annars kommer han hem lagom det är nattning för henne.

Igår fick jag ordning på anslagstavlan. Har klätt in ramen och allting så det inte syns att det är en anslagstavla. Ska fixa en hängare med samma tyg sen så ska jag banka upp den innan Johan kommer hem.

Sitter och knåpar på en julbakgrund att ha här på bloggen men jag vet inte riktigt hur jag vill ha det. Har gjort en header och får väl utgå från den på nått vis.


Vilda ska vara där jag är hela tiden även om jag inte tycker det är så poppis, här när jag väljer tyg.


Millis med sin bästaste vagn tillsammans med mina armband.


Kommentarer
Postat av: Martina

Mer jul!!! Jag håller med! Men nu är julen snart här!! Jag har smygbörjat med julmusik (fungerade inge bra för hormonstinna lilla jag började böla...), julmust och pepparkasballerina.

2009-11-10 @ 13:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0