Julklappar och mera vaccin

Nu är Johan också vaccinerad, han har precis varit iväg och fått sig en dos. Jag hoppas nästan att han kommer att få lite ont närmare kvällen för han har gått och småretat mig hela tiden för att jag har ont. Nu är familjen immun så det känns väldigt skönt.

Igår var vi ju iväg till Nyköping. Vi tog en snabbfika hos Janne sen drog vår lilla familj ner på stan. Väl nere åt vi lunch sen somnade Milla fort i vagnen och vi kunde kolla i lugn och ro i affärerna. Det blev några julklappar så nu känns det att man är igång med julhandeln.
När vi kom hem bakade vi goda kladdkakemuffins och fikade lite. På kvällen beställde vi pizza och när lilla damen hade lagt sig såg vi Transformers som gick på 4an. Jag trodde den skulle vara skitdålig eftersom jag inte gillar S-F filmer men den var riktigt bra.

Milla och Johan har åkt upp till Lövåsen en sväng. När den nya tvn skulle upp på väggen visade det sig att inget av våra två väggfästen passade så nu är dom och letar efter en lösning. Vi vill inte gärna ha tvn såendes på tvbänken ifall Milla råkar välta den på sig eller något.

Imorn är dagis stängt för planering inom personalen och jag har ingen aning om vad vi ska hitta på. Hon blir så himla rastlös av att gå hemma så nånstans får vi ta vägen. Funderar på att åka ner till Djulö en sväng eller så går vi bort till den stora lekparken som vi inte har varit på länge.


Bilderna:
Uppe- Milla har smaskat muffinssmet.
Nere- Lägg märke till Zekes ena tass...han är ju inte riktigt normal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0