Jävla unge rent utsagt!

Åhhh jag är så arg just nu!!! Var just och lämande Emilia på dagis och den där andra ungen som är så hårdhänt klöste Emilia i hela ansiktet så hon fick sår. Jävla unge rent utsagt. En gång till och vi byter dagis för inte ska Milla behöva vara rädd när hon kommer dit? Milla kan ju inte försvara sig ännu och den där ungen ger så på dom anda småbarnen med. Precis innan hon rev henne rev hon en annan pojke bakom oss och hans mamma var också där som blev måttligt upprörd för dett här är ju inte första gången. Så ledsen som Emilia blev har jag aldrig hört henne förut. Vi talar ändå om varje gång för den där ungen att inte göra så men ingenting verkar gå in i skallen.
Det är synd för att dagiset är annars så bra men i det här fallet brister det, fröknarna säger ju inte åt henne utan bara "gå och tvätta händerna eller gå och lek". Usch vad jobbigt det var att behöva lämna henne där, då satt hon i en av fröknarnas knä och lugnade ner sig. Ska se om jag kan få tid att prata med dom när jag hämtar henne sen.

Kommentarer
Postat av: johanna björnlund

neeee jävla unge rent ut sagt, jag håller me! man blir så ledsen. Hoppas du får prata med dom, de borde ju sett problemet kanske någon annan har tagit upp det. kram på er!!!

2009-11-19 @ 10:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0