Go morgon gråa onsdag

Igår blev det en städ- och fixardag här hemma, slog in alla köpta julklappar och gömde dom, diskade, dammade och fejade. Milla var som ängel hela kvällen och roade sig själv så då får man ju passa på. Medan jag stod i köket och diskade så stängde hon in sig på sitt rum. Efter en stund hör jag hur hon står där inne bankar och knackar på dörren för att komma ut. När jag öppnar dörren tittar hon på mig och säger "bajs, bajs, bajs"! Den här gången stämde det och hon gick snällt för att hämta en blöja. Annars brukar hon ligga i sängen när det är dags att sova och skrika bajs bara för att vi ska komma in och kolla hennes blöja men den är alltid tom...

Jag gjorde en ny maträtt som jag aldrig hade testat förut, torsk med ajvar relish och creme fraiche sen in ugnen. Väldigt enkelt och gott. Den lilla petiga damen tyckte det var sådär men hon hade proppat i sig en massa äpple innan maten så hon var väl inte så hungrig. Får se om hon gillar det bättre till lunch idag.

Inatt drömde jag att hon skulle bli storasyster och jag fick tvillingar, en tjej och en kille. Hur konstigt som helst för helt plötsligt hade jag en 9 månadersmage och skulle föda. Igår drömde jag att jag fick jobb som busschaufför och att Emilia var hos Albin och dom red på minponnys i hans hästhage helt själva trots att dom inte har fyllt 2. 
Sen drömde jag att jag och Johan att var på fest och han hade så himla snygg klädsel på sig så jag måste ner på stan idag och se om jag kan hitta något liknande. Han är i och för sig snygg i allt så det spelar ingen roll vad han har på sig ;).
Det där med drömmar är lite kul för man vet aldrig vad som ska ske i ens huvud när man somnar.

Dags för BVC sen efter dagis, ska bli spännande =).



Helt utlsagen


Kommentarer
Postat av: Martina

En lite tanke bara...man drömmer mycket och konstigt när man är gravid:-)

2009-11-25 @ 09:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0