Fredagkväll

Den där sprutan tar kål på mig! Det gör fruktansvärt ont i armen och man kan inte använda den klokt utan att det ska spänna och värka. Sen har hela kroppen gett med sig också med värk värk värk. Milla har ännu inte visat några tecken på biverkningar tack och lov. Hoppas verkligen att det går över snart.

Idag hämtade vi Johan vid sitt jobb och Milla fick vara med och hjälpa honom lite sen fick hon sitta i hans knä när han körde lastbilen på parkeringen. Hon blir så stolt när hon får vara med och hjälpa till. Som idag när jag packade upp två paket med blöjor in i skåpet så skulle hon vara med, när jag sminkade mig imorse så skulle hon minsann också ha men hon fick bara använda den mjuka puderborsten) och nu när vi har varit i tvättstugan ska hon lägga in tvätt i maskinen och öppna och stänga alla dörrar. Hon kommer bli så redig i sin framtid.

Igår fick jag för mig att Millas rum ska andra färger. Istället för multifärgat så ska jag försöka få det att bli svart, grönt och antingen rosa eller lila. Lampan var en start sen målade jag om två av hennes ramar från vitt till grönt sen ska jag klä om lampan i taket, göra om hennes sänghimmel på något vis och sen se vad ma mer kan göra.

Nu sitter hon i badet med pappa Johan brevid sig och busar med henne. Jag har han sitter där inne och säger oroligt "oj vad du pruttar i vattnet, jaha nu bubblar det igen.." han är nog lite rädd för att det sk komma ut nånting med.

Imorn blir det ju Nyköping, ska se om man kan hitta några julklappar medan man ändå är iväg i sånna affärer som inte finns här.

Nu är det dags för tvättstugan igen och sen lite Idol. Just det, våran nya tv har blivit hämtad idag som ska monteas upp ikväll. Den andra gick ju sönder för nån vecka sen och vi fick ut en ny på hans försäkring på tvn.


Bilderna:

Högst upp- Stolt dotter med pappa på jobbet.

Mitten- Milla leker med dammvippan, Jag får hjälp att plocka upp handeln.

Nederst- Resultatet av tavlorna (vet inte om dom andra två ska få vara vita).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0