Fiskdags

Vi har just bakat en sockerkaka och mumsat av den. Milla bestämde sig för att vara rädd för elvispen idag konstigt nog...hon hör ju den för jämnan.

Igår gjorde jag i ordning lampskärmen och den blev väldigt fin, jag hittade ett skitfint tyg. Lampan står på skrivbordet i Millas rum nu och jag ska nog vid ett senare tillfälle köpa mer av samma tyg och klä om lampan i taket där inne med.

Idag har jag varit och fikat med Emma (som jag var hemma hos för några veckor sen) medan våra barn var på dagis. Väldigt trevligt och skönt att göra nått utan små vildingar som inte kan sitta still. Dom kommer hit och ska baka pepparkakor med oss efter advent så jag ska försöka göra en egen pepparkaksdeg iår. I vanliga fall är det ju min mamma som gör en stor deg så får alla komma och baka men den här gången kan ju inte vi vara med.

Jag ska ta och panera lite torsk nu och sen laga ihop allt. Måste bli bättre på att laga fisk här hemma, speciellt för Emilias skull. Usch vad äckligt det kommer lukta här hemma.

Imorn blir det vaccinering...gör jag rätt i att låta henne få sprutan?


Kommentarer
Postat av: Emma

Om det känns rätt ÄR det rätt :) Här finns dte inte ett spår av någon biverkning än sålänge och det har ändå gått nästan 5 timmar :)

Kram och tack för idá!

2009-11-18 @ 18:38:06
URL: http://minstamini.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0