~ Emilia hjärtar gummiåsna ~





Nu har vi fått biljetter så vi kan åka till sthlm på måndag och träffa min mamma, ska bli väldigt roligt!
Vi besökte den öppna förskolan idag och jag tror inte att jag går tillbaka. Ingen som hälsade en välkommen, hur mycket ungar som hellst och dom flesta var några år äldre än Milla, allting var bara rörigt. En grabb skulle promt ha alla leksaker och rörde Emilia dom tog han hennes hand och klämde den så hårt han kunde till den blev vit och röd!! På ett sånt ställe ska man kunna dela med sig kan jag tycka det är ju inte ens egna saker. Två andra tjejer kom fram till Emilia och den ena fråga "Vill du leka"? "Nej" svarade den andra "hon kan ju inte prata" hahaha! Så det har varit en intensiv dag för henne där. Det enda roliga var nog den röda gummiåsnan som var riktigt kul, dom blev riktigt goda vänner.
Mammor och pappor! Libros Tiger-collection kan jag gott rekommendera dom sitter bra, luktar inget och är väldigt smidiga.
Milla fick ju smaka smoothie härom dan, det får hon nu varje dag till mellis, har gjort med hallon, banan och har köpt äpplen och apelsiner med. Skönt att slippa köpa färdig smoothie dessutom vet man precis vad hon får i sig.
Jag tänkte försöka ta lite bilder från lägenheten så ni hemma kan få se lite hur vi bor, det är ju bara mamma som har sett det än och då var det ju inge vidare vackert.
Imorgon tänkte snuttan lägga upp sin önskelista, hon ska sova på saken om vad hon vill ha.
Och Albin o Caspian, vad önskar ni er av Milla?



~ ♥ ~
Ta hand om er och sov gott!


Kommentarer
Postat av: Ingela Lindström

Tråkigt att det blev så på öppna förskolan.. Men en sån Åsna har vi haft hemma för Anna hade en sån så fråga Janne om den inte ligger i garaget..Haha där kan ni nog hitta mycket om ni röjer där!!! Roligt att du ska träffa Mamma är faktiskt lite avis men jag har ju konkurentter både här o där så det är väl bara att acceptera...:-((((

2009-05-13 @ 22:52:58
Postat av: Andrea

Kom hiiiit :(

2009-05-14 @ 17:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0