~ 11 Maj ~

          

Hej godingar!

Idag har det varit lugnt för våran del. Jag och Emilia tog en sväng till parken idag med så hon fick äte på lite pinnar. På bilderna kan man se skrapsår på hennes haka... Igår när vi var på picknicken så ramla hon på asfalten och med munnen ner på en brunn, hon började blöda om hakan och sina enda två tänder, väldigt otäckt. Men dom vi skulle fika med är sjuksköterskor båda två och dom sa att det där är inga problem och det kommer nog hända fler gånger. Ändå otäckt, jag klarar inte av sånt, blod...kan bara se framför mig att jag nästan ska svimma varje gång Emilia kommer hem med skrubbsår.
När vi var i parken idag kom Johan förbi med sin lastbil, hon blev så himla glad och började nästan springa fram till bilen sen åkte hon med honom 50 m till vårat hus, helt överlycklig!

Ikväll gjorde jag en hallonsmoothie till oss, Milla var nog den som tyckte det var godast så vi gör en likadan imorn med ;).


                           

~♥~
Gonatt o Sovgott

Kommentarer
Postat av: Ingela Lindström

Halloj! Roligt att se vad som händer o sker hos er, saknar er fruktansvärt mycket..Kramar till er alla.

2009-05-12 @ 16:24:39
Postat av: Andreaa

ÅH VAD JAG SAKNAR ER. PINNÄTNING PÅ GOTLAND!

2009-05-13 @ 10:28:46
Postat av: Martina

Håller med Andrea!! Pinnarna på gotland smakar säkert mycket bättre så hem o käka pinnar på gotland!! Albin kan säkert visa en o annan go pinne eller ett o annat gott löv:-)

2009-05-13 @ 20:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0