~.~ Så har man skaffat sig en blogg tjihoo! ~.~


Alla har ju en blogg numera och jag har aldrig tänkt att skaffa någon eftersom jag funderat på Vad ska jag skriva om, när ska man hinna skriva och vem vill läsa om blöjbyten och nerspydda kläder?? Nu har jag skrivit en mening och Johan har redan hunnit kommentera om att ingen kommer läsa och att jag är trög på att skriva men han är nog bara avvis ;).

Ska försöka uppdatera så ofta jag kan...eller det blir nog när det har hänt någe kul i våran icke händelserika vardag. Det lär väl mest bli om Emilia, bilder och om hur hon mår o har det i storstadslivet.


~♥~

Kramar från oss


Kommentarer
Postat av: Ingela Lindström

Det är jättekul att du skaffat en blogg nu kan jag följa er vad som händer o sker. Gå också in på på syrrans tös blogg det är jeanettochfamiljen. Kramar på er.

2009-05-09 @ 10:33:15
Postat av: Martina

Du kommer nog att ha ett helt gäng med "stammisar" som läser din blogg.

2009-05-09 @ 10:42:05
Postat av: Yvonne Karlsson

Jätteroligt! att vi får följa er.Saknar er!!! Hälsningar Gammelmormor & Martin

2009-05-09 @ 12:21:03
Postat av: johanna björnlund

Jättekul att du skaffat en blogg. jag läser gärna om blöjbyten och nerspydda kläder:) Saknar ER! kram johanna och Isabelle

2009-05-09 @ 13:34:42
Postat av: johanna björnlund

Hej familjen!

vad skönt att höra att Milla mår bättre! Oj att hon inte hade gått upp mer på 2 månader har hon och Isa snackat med varann eller? Jag har telefontid med läkaren på onsd och jag hoppas verkligen att det bara e en enda otur att hon varit magsjuk jämt. Imorrn ska Lena jag och johanna träffas i stan. Synd att du inte var här då kunde du hänga på. Har du träffat några andra mammor att vara med på dagarna? Hoppas du hinner hälsa på oss när ni kommer hem, den helgen e ubbe på fastlandet och lirar golf, ja du denna sport. KRAM

2009-05-11 @ 16:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0