~ Norrköping, marknad och en massa bus ~




Jisses vad helgen springer förbi fort, redan söndag och för många jobb eller skola imorn. Ännu är man ju ledig ett tag till men det känns som att det är dags att ta tag i det här med jobb nu...börjar känna mig lite stressad.
Helgen som snart har passerat har vi sysselsatt oss med en shoppingvända till Norrköping, marknad i Vingåker och snart ska vi till Ändebol och fika med Johans kompisar i deras stuga.
Vi har inte kunnat klaga på grannarna än för hyresvärden har haft stängt sen i onsdags men imorn ska vi allt ringa.
Imorn fyller ju Emilia sitt första år, firande här blir det på lördag för dom som vill komma på fika.
Jag har börjat sy på mitt lapptäcke igen som jag började med för nått år sen...då gav jag upp för jag körde fast men nu har jag tagit fram det igen och köpt fina tyger. Så sydde jag nu i veckan en fjärrkontrollsficka att hänga på soffarmstödet så Emilia inte hittar dom (får hon tag i en kontroll så slänger hon den så hårt hon kan i backen). Ska också göra ett blöjfodral tänkte jag för vi har ju varit tvugna att slänga våran skötväska efter Zeke pissa ner den i förrgår :( så imorn ska jag handla ett fint tyg till det och kanske vid ett senare tillfälle sy en liten skötväska. Hemskt kul med symaskin.

Då var det klart att Doro kommer till Sverige i December, ska nog köpa två biljetter, kan ju inte missa chansen nu när hon äntligen kommer hit...nackdelen är ju att det blir i December, då har man ju så mycket annat att göra och lägga pengar på så jag är ändå lite kluven om hur jag ska göra.


Hoppas ni där hemma har haft en toppenhelg! Vi saknar er jättemycket!
Kramar från oss 

~♥~

Kommentarer
Postat av: Ingela Lindström

Oj så goa bilder. Ser att ni haft det trevligt i helgen. Krama o pussa min lilla ängel från hennes Farmor på ett-årsdagen längtar så efter henne o er med. Kramiz.

2009-05-25 @ 21:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0