Mina syprojekt



Jag ville visa vad jag har gjort sen jag fick symaskinen :).
Igårkväll blev jag färdig med lapptäcket, äntligen! Det blev jättegulligt, blir att ha med det på utflykter och picknickar.
Så genast var jag tvungen att gå till tygaffären idag och handla mer grejer jag kan sy. Gjorde nyss ett litet täcke till snuttis vagn, ett lager vadd i så det är svalt med ändå mysigt. Härom dan gjorde jag ett blöjfodral, perfekt att ha med sig i vagnen (eftersom vi inte har nån skötväska längre så fick jag göra nått att ha blöjorna i).
Ska imorn leta efter ett tyg till att göra skötväska. Tänkte testa på nått slags vaxdukliknande, har sett lite bilder och det var skittufft. Efter det ska jag ge mig på att sy en sittdyna till barnvagnen, jag vill ju inte klippa hål i lammskinnet för att trä genom selen så jag tänkte klura ut nått själv.

Ta hand om er alla!
Puss & Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket snyggt lapptäcke! Sån där till fjärrisarna har vi me men jag var så lat att jag köpte det på villeage. kram på er

2009-05-28 @ 19:36:18
Postat av: Ingela Lindström

Vad duktig du är Johanna..

2009-06-01 @ 16:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0