~ It's A Great Day! ~





Åååhh idag var det den sista dagen!!!! Ca två veckor kvar tills jag får svar, äntligen är det över.
Imorgon tänkte jag att vi skulle besöka den öppna förskolan som ligger rätt nära oss, ska bara hitta dit. Sen ska jag till tågstationen och höra hur det är att ha med en vagn...ska försöka ta oss till sthlm på måndag och träffa mamma :).
Ikväll har Milla sprungit runt med en kudde i famnen som hon kastat runt på golvet och lagt sig på för  att mysa, hon har blivit en riktigt kramig mysunge.


~ ♥ ~

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag vill kramas med mysungen :(

2009-05-13 @ 10:29:58
Postat av: Fotofix

Hoppas du får en härlig onsdag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-05-13 @ 10:31:11
URL: http://fotofix.blogg.se/
Postat av: Martina

Lilla skruttan!! Så mysego!!

Har jag missat något?? Vad väntar du på för svar?? Vaddå sista dagen?? Jag fattar inte nåt (inte för att det är så ovanligt):-)

2009-05-13 @ 20:55:47
Postat av: Ingela Lindström

Gott att få ett svar snart, tänker på dej o skruttan ni är så goa..Kramiz.

2009-05-13 @ 22:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0