Härlig sommardag!




Oj vilken härlig sommardag! Vi har varit hela dagen i parken där Milla har sprungit runt. Där åt vi även lunch sen somnade hon i vagnen och då kunde vi passa på att sola lite med. Sen vakna hon och fortsatt kuta runt. När vi sen kom hem gick hon raka spåret in i sovrummet och kastade ut alla Johans fillingar...det dagliga nöjet.
Häromdan brottade hon ner Zeke på golvet, han låg där som en halvdöd fisk, men snäll som han är låg han kvar. Nu har jag skickat in en jobbansökan till H&M som ska öppna här i höst, får svar inom 4 veckor om jag ens kommer på intervju.
Om fyra dagar ska vi äntligen lämna det fasta landet och åka hem. Vi kommer på torsdagen kl 14.30 istället för fredagen eftersom det vart faffas begravning då. Ska bli så skönt att få träffa alla igen och få säga hejdå till farfar.
Nu är det dags för film, dödligt vapen 3, himla bra.
Sov så gott!
Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Ingela Lindström

Gud vilken härlig dag ni haft ser riktigt mysigt ut!! Milla kanske tycker att pappa har för mycket kalsonger kanske dags att han rensar..Hihi.

2009-06-01 @ 16:06:12
Postat av: Martina

Klart att hon brottar ner Zeke!! Skulle jag oxå ha gjort om han hade kissat i min väska:-)

2009-06-02 @ 11:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0