~Fotbollsutflykt och dejt med Gustav~






Idag har vi varit på utflykt till Djulö med ett par vänner och deras lilla 9 månaders Gustav.
Johan försöker få Milla att bli fotbollsproffs så hon kan försörja oss vid ett senare skede ;). Efter tre timmar av
springande efter boll, flirtande med Gustav och promenad så åt Milla riktigt bra nu ikväll, skönt. Man känner ju lite press på sig efter 11 månaders kontrollen vi gjorde här på Bvc. Hon har på 2 mån gått upp 200g och hon ligger strax under viktkurvan, hoppas på vändning snart.

Jag måste försöka förstå mig på det här med att styla bloggen men det är rena rama tjing tjong för mig...ingen som vet hur man gör som kan hjälpa mig??

Snart är det dags att fylla år!  Johan har en massa mystiska samtal med alla i min familj och jag kan inte låta bli att bli nyfiken. Vad har han kokat ihop??? Det som jag helst av allt hade velat är att få fira den hemma på gotland med familjen :(. Men man får skylla sig själv när man har bosatt sig här uppe. Vi bokar nog hemkomsten sista helgen i Maj eftersom brorsan åker ju bort i början av Juni så då kan vi ju inte komma.

Är det bra med er alla där hemma? Jag saknar er så himla mycket allihopa, Emilia gör det också det säger hon till mig ;).

~♥~

Ta hand om er! Kram







Kommentarer
Postat av: Martina

Fotbollsproffs! Det låter som en bra idé:-)

11 månaderskontroll?? Va e det för någe?? Här på öen kör de 1-årskontroll och om jag kommer ihåg rätt så är det enda kontrollen sedan den vid 6 månader.

Vi saknar er jättemycket och ser fram emot att få träffa er i slutet av maj!

Kramar Tomas, Martina o Albin

2009-05-11 @ 08:23:19
Postat av: Rockkarlsson

Ja här uppe hade dom 11 månaders kontroll, blev förvånad när hon ville att vi skulle komma. Var vanligt besök med vägning och mätning. Vi hade en 9 månaders i visby med, har inte roma den kollen?

Japp nu ska hon bli fotbollsproffs men hon tycker det är roligare att se mamma och pappa springa efter bollen...

Kram

2009-05-11 @ 11:31:12
Postat av: Lillasyster Andrea

Åh! Jag önskar verkligen att ni kunde fira här också. Men om jag förstår saken rätt så kommer ni ner till " min " födelsedagshelg?

2009-05-11 @ 20:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0