Emilia ~ur ett annat perspektiv



Vet ni, mamma att jag skulle berätta vad jag önskar mig när jag fyller år. Och jag vet några saker jag gärna vill ha.

~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.
Cykelbarnstol och en hjälm
Fotografering för 1 åring
Bobbycar
Duplolego
Leksakskök
Pengar till sparkontot
Roliga böcker
Badkläder stl 80
Litet piano
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.

Idag har jag hittat någe jättekonstigt, ett hål i min mage?! Jag vet inte vad man ska göra med det men det är roligt att peta där, det kittlas liksom. Efter jag och mamma hade busat med hålet en stund så gick vi till parken. Där var det tre jättehäftiga killar som spelade fotboll, mamma försökte få mig att gå åt ett annat håll hela tiden men jag ville ju hänga med dom stora grabbsen (morsan förstår ingenting).! Efter en stund kom farbror Andreas med en boll som jag kunde spela med, det var kul ett litet tag sen kom pappa från jobbet och jag blev så himla glad att jag försökte springa mot honom. Ibland tror jag att jag kan springa men mina ben trasslar liksom ihop sig och då snubblar jag.
Snart ska vi åka den stora båten igen. Jag saknar Mommo, Moffa, Urban, AnnSofie, Andrea, Felix, Jessica, Emil, Matte, Albin, Caspian, Isabelle...jag saknar alla Superdupermycket!!
Vi ses snart och då ska jag flirta med er och visa mitt hål i magen!



Pussar & Kramar från Emilia med familj!

Kommentarer
Postat av: Albin

Jag saknar dig oxå!! Caspian och jag lekte igår och vi funderade över vart du har tagit vägen...Hemma hos Caspian finns det en konstig sak som är full av sand!! Jag tyckte först att det var jätteläskigt, men efter en stund kom jag på att det var riktigt roligt och ville inte gå därifrån trots att mamma lockade med allt möjligt. Det kan vara svårt att förstå sig på vuxna ibland. Först skall man sitta där i sanden trots att det är läskigt och sen när man tycker att det är jätteskoj då skall man gå därifrån....de får väl ändå bestämma sig någon gång!! Idag pratar mamma om att vi skall till nåt som kallas lekpark inne i stan. Jag har inte en aning om vad det är, men det blir säkert bra. P.S hälsa din mamma grattis på födelse dagen!!

2009-05-17 @ 10:06:38
Postat av: Martina

Grattis på födelsedagen Johanna!!

2009-05-17 @ 10:07:12
Postat av: Yvonne Karlsson

gammelmormor var oxå och lekte i sandlådan i Väskinde och kan instämma i Albins funderingar.

Hälsa mamma att jag glömde skicka grattishälsning den 17: på grund av två körkonserter samma dag där jag var kom fram och sägare + sångare .

Grattis i efterskott Johanna.

2009-05-19 @ 10:15:10
URL: http://rockkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0