1 Juni



Kolla vilken skitunge! Skulle promt äta själv annars tänkte hon inte ha nån mat...och se vad lycklig hon blev. Sen vart det raka spåret in i duschen.
När hon sov under dagen så passade jag på att göra en sittdyna till vagnen, jag vart riktigt nöjd. Lite pillrigt att få öppningarna för selen bra men annars var det inte så svårt. Ska göra en till när det börjar bli kallt med fleece tänkte jag.
Imorn ska vi till BVC för 1årskontrollen, dags för henne att få spruta och läkare ska titta på henne och se om hon är någe normal. Om det är fint väder så blir vi nog i parken en stund som vanligt. Idag när vi var där så tänkte hon inte vara hos mig utan sprang till alla andra runt om och skulle sitta på deras filtar, så jag fick springa som en jojo fram o tillbaka för att hämta henne. Tillslut fick vi gå hem så hon kunde få sova middag, 2 1/2 timme sov den lilla sömntutan. Häromdan vaknade hon halv tolv vid lunch och då ska hon ha frukost...hon är en riktig glidare.
På lördag brakar det loss för att fira Milla, Johan och mig. Det börjar hos mamma vid lunchtid sen åker vi vidare och firar hos pappa på kvällen. Om ni inte vet vad man ska ge Milla så vill hon gärna ha roliga leksaker eller ett bidrag till en fotografering. Jag och Johan vill köpa ett nytt vardagsrumsbord som vi önskar oss pengar till eller mattallrikar i servisserien Corona som vi samlar på. Också ett överkast behöver vi.

Ta hand om er!
Puss o Kram♥

Kommentarer
Postat av: Ingela Lindström

Hon är så duktig mitt lilla barnbarn nu kan hon äta själv med, undrar vad hon ska visa mej att hon kan när jag kommer nästa helg, ska bli skoj att se!!! Sittdynan ser ju jättefin ut Johanna roligt att du tycker det är skoj att sy. Kramar svärmor.

2009-06-02 @ 17:55:12
Postat av: Andrea

Jag har en bra affärsidé : >

Jag designar kläder, du syr dom. Jag betalar din hyra och mat? Låter det okej eller? :D

2009-06-03 @ 14:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0