11 Juni

Några favoritbilder


Igår var jag med skruttan till BVC för hon har haft lite sömnproblem dom senaste nätterna... Jag pratade med sköterskan och allt gick bra sen frågar hon om jag har träffat någe nytt folk här i stan? Nej inte fler än sist jag var här på besök svarade jag (besöket var en vecka innan). Okej, men här får du ett nummer till psykolog säger hon... Psykolog??!!! Vad fan ska jag med det till hahaha, jag vill inte ha en kompiskrets med psykologer, nöt. Jag tog snällt emot lappen och började snabbt packa ihop våra saker och gick innan jag skulle garva ihjäl mig.
Imorn ska vi hälsa på Andreas som nu är vice butikschef i en mataffär som öppnar här imorn, får man minsann gå in bland alla pansionärer med rullatorer och trängas med våran smärta vagn :S.
Sen det bästa av allt så kommer ju Johan hem efter en veckas arbete också Ingela kommer hela vägen från Gbg och hälsar på i helgen, ska bli väldigt trevligt.

Snart är det en vecka kvar så står vi på Ullevi och ser AcDc än en gång i år, vad jag läääängtaaaar!!! Armarna i skyn och sjunger "Thunder"!!!!! I globen var dom väldigt bra men den 20 Juni är dom nog ännu bättre.
F*n vad vi ska rocka den kvällen!
Ken ringde idag som nyss är hemkommen från SweRock...grabbarna verkade ha haft det tungt men jävligt roligt.

I dag köpte jag ett skitsnyggt svart skinntyg och sydde två stora örngott till kuddarna på sängen. Imorn ska jag ner till samma butik för att handla vitt skinntyg och sy överkast, very najs.
Samtidigt i allt syande försöker jag mig på det här med att styla bloggen, jag hinner bara inte med det... Hoppas att Ingela kan vara lite barnvakt så kan jag få lite tid för det i helgen.

Nu har Emilia ökat från tre tänder till FEM! De ni! Hon är sjukt söt med sina riskorn. Jag har försökt få henne att äta hemmagjord mat i två dagar nu men hon förstår inte varför jag ger henne pannkakor och köttfärssås med spagetti när man kan få grönsakslasagne på burk varje dag...

Jag älskar min familj.

Gonattkramar ♥

Kommentarer
Postat av: Ingela Lindström

Klart jag tar hand om lillskruttan du ska nog kunna bry dej om dej själv lite det behöver du.. Vi ses ikväll!! Längtar sååå.

2009-06-11 @ 07:43:30
Postat av: Anonym

psykolog naj du skämtar! förstår att du höll på att garva ihjäl dig....kraaaaaam

2009-06-11 @ 21:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0