Minisemester på Gotland och nytt soffbord



Vilken härlig helg vi har haft på ön, ska bli skönt att få åka tillbaka snart igen.
Tack för alla fina presenter! Vi har köpt ett ovalt Ikea Stockholm-soffbord för pengarna vi fick, blev skitbra. Idag har man inte gått utför dörren, blivit städa städa städa, konstigt nog blir det skitigt även om man inte är hemma.
Jag funderar på att sy en sån dyna till vagnen som jag gjorde förra veckan och sälja på tradera...skulle vara intressant och se om nån är intresserad. Johan tycker jag ska sy överkast till sängar i lastbilar och sälja men jag vet inte...han tror att jag ska försörja oss med att sy, knasboll.
Jag saknar honom redan även om han åkte inatt men det är nog för att man vet hur länge det är kvar innan han kommer hem och så är det vecka ut och vecka in.
Imorgon ska vi träffa Millas faster Anna som kikar införbi en sväng sen blir det nog en vända på stan. Tänkte handla ett svart skinntyg och göra fodral till våra stora kuddar på sängen.
Emilia har lyckats bli förkyld, snorig och grining. Hoppas hon kan sova hela natten.

Ta hand om er!
Puss o Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0