Glad Midsommar!



Kl. 11.20 vaknade jag idag...väldigt sent men det värsta är att då hade inte Milla vaknat än. Så jag tog mig en dusch och när jag var klar då vakna den där slöhögen!! Det är ju bra att hon är utvilad inför resan till Gbg idag men det är ändå lite väl sent att vakna för henne...

Johan är nu på väg hem från sthlm sen ska vi hämta johans brorsa sen bär det av åt västkusten. Midsommar och AcDc på Ullevi, kan inte bli bättre. Mamma och Urban ska också göra samma sak som oss så vi kommer ha riktigt kul.
Om det är fint väder där nere så tänkte jag plocka blommor och göra en krans till Millas huvud, om jag nu minns hur man gör.

Igår gjorde jag klart Albins dyna till vagnen, önskemålet var brun/beige manchster vilket det blev. Hoppas den passar deras vagn, lite svårt när man inte riktigt vet hur den ser ut.

Nu blir det städa och packa så vi är klara när våran trucker kommer hem. Ska bara sy ett litet påslakan till täcket Milla ska ha i vagnen när det är kallt ute.

Bamsekramar till er alla och Glad midsommar!  ♥





Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Jag saknar dig.

Alltså. Du tycker säkert att jag är världens töntigaste och ganska dum. Töntig för att jag skriver sånt här och dum för att vi inte kommer upp. Men jag saknar dig så mycket. Vi träffades jättemycket i ett år! Jämt jämt. Och vi låg i soffan och åt pizza och var så onyttiga man kan bli. Jag sov fan alltid över hos dig. Jag saknar det jättemycket. Ibland önskar jag att det vore 2008 igen. Snälla Johanna, var inte arg för att vi inte kommer.



Jag saknar och älskar dig.

2009-06-18 @ 17:51:09
Postat av: Lillasyster

Jag saknar dig.

Alltså. Du tycker säkert att jag är världens töntigaste och ganska dum. Töntig för att jag skriver sånt här och dum för att vi inte kommer upp. Men jag saknar dig så mycket. Vi träffades jättemycket i ett år! Jämt jämt. Och vi låg i soffan och åt pizza och var så onyttiga man kan bli. Jag sov fan alltid över hos dig. Jag saknar det jättemycket. Ibland önskar jag att det vore 2008 igen. Snälla Johanna, var inte arg för att vi inte kommer.



Jag saknar och älskar dig.

2009-06-18 @ 17:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0