16 Juni

Som ni ser så försöker jag få ordning på det här med utseendet på bloggen. Går sådär..så himla mycket koder och grejer så man blir helt snurrig. Men jag hoppas att det kommer bli bra tillslut.
Vi har bokat biljett hem. Vi kommer till ön Fre 17/7 kl 02.45 och åker Mån 27/7 kl 08.50 och är två tusen spänn fattigare för den lilla båtresan. Har lagt upp en liten nedräknare under min profilbild^^.

Jag betällde 120 kort för framkallning häromdan som har kommit :). Får köpa mig nya fotoalbum så man får ordning på alla fotografier. Så har vi varit hos fotografen och kollat vad det ska kosta att plåta våran sötnos sen förstora och rama in det....4000 spänn skulle det kosta!!! Nej fan heller, vi kollar nog en annan fotograf.
Idag var jag med Johans bror på stan där han träffade på en kompis. Han frågade om jag var Johans brorsas mamma...ajajaj han är ju bara tre år yngre än mig, kanske dags för en massa rynkkrämer och botox!!??

Såg att El giganto här uppe har en tjänst ute som jag ska söka. Måste ju börja söka nu för det är inte länge kvar tills skruttfia börjar dagis.
O dagis...längtar inte efter att lämna ifrån mig henne. Vad fort ett år har gått. Så här års i fjor gick jag runt med en liten bebis i famnen hela dagarna och tuttarna var som sprutfulla juver, nu springer hon runt för fullt själv och är allt annat än en liten bebis. Kanske dags för en till snart..?

Fan vad jag är nöjd med överkastet :)

Auf Wiedersehen  ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna björnlund

vad fin du har fått bloggen. Vart läser man om hur man stylar någonstans? har du ngt tips? Ja visst går tiden fort det e inte klokt! jag skriver upp i almenackan när ni kommer så får vi se till och träffas.ne dagis och lämna ifrån sig skruttis känns lite jobbigt. e ju så van vid att ha dom hemma. kraaaam

2009-06-16 @ 21:47:04
Postat av: Andrea

Alltså, jag skrattar lite åt El Giganto!

Förlåt för att vi inte kan komma upp :(:(

2009-06-17 @ 19:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0