17 Juni



Ett nytt fodral som är lite mer välgjort än det första jag gjorde.
 Gjorde en liten nåldyna till syskrinet  



Idag har man inte åstakommit med mycket. Gjorde ett nytt blöjfodral från tyget jag fick av mamma, blev också en enkel nåldyna som passa perfekt i det nya syskrinet. Solen dök ju upp och vi passa på att njuta ute på balkongen, orkade inte ge mig iväg nånstans. Milla försökte sig på tröskeln vid våran ingång...in gick bra men det var värre när hon skulle ut igen, men efter lite träning kommer det nog bra.

Nu ska jag gå o lägga mig, är trött efter inatt. Gick och la mig halv tre efter att ha suttit med bloggen i flera timmar och ännu är det inte bra.

Go natt gott folk!

Pussar o Kramar  ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0