14 Juni


Go kväll allihopa!

Idag har man fyndat :), varit på auktion och köpt en jättefin gammal fåtölj, två höganäs krukor och en sylåda full med massa gosaker, allt för 170kr. Häromdan fick jag ett jättefint syskrin från Ingela som jag har kunnat fylla med både nya och gamla saker.
Igår var det studentfirande hela dagen, det var Johans bror som gick ut skolan. Johan körde runt med lastbilen med en massa studenter på flaket så han kände väl sig lite ung igen när han hade så ungt sällskap hihi.

Emilia kommer snart ha fler par skor än vad jag har...senaste veckan har hon fått tre par!!! Nu är det köpstopp till henne på ett tag. Var på factory i fredags och skulle handla ett par skor till henne...men i när vi kom till kassan så blev det en Frank Dandy-luvtröja och en J.L Wesc t-shirt till mig, Pumaskor och en kjol till Emilia och ett par adidasshorts till Johan. Man hittar alltid bra grejer där.

Ikväll blev överkastet till sängen färdigt, det vart tufft med dom nysydda kuddarna till. Nästa projekt är en beställning från min moster och från svärmor som jag hoppas jag hinner klart med innan gbg i helgen.

Ha det så gott! Natti
Kram

 
  
  
          


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kul det skulle va att åka till faktory. jag har aldrig vart där tyvärr. snyggt sovrummet blev! jaha snart bär det av till ännu en konsert vad kul för er. hör av er när ni vet närmare när ni kommer till ön så vi kan boka in ett krogbesök saknar er kram!!!!

2009-06-15 @ 22:21:02
Postat av: Johanna björnlund

det var jag som glömde skriva namn.

2009-06-15 @ 22:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0