Flashback


    
    Massa väck på kropppen            Glad el. magknip på BB?                    Gosfia     

    
     Superglad                          Snuttan                     Nyduschad                   Tjockisben

Nyss satt jag och kollade på våran andra dator bland alla gamla bilder på när Milla är bebis. Jag har försökt att ladda upp filmer från när hon är liten men det är nått på datan som måste fixas först. Fast bilder hittade jag såklart! Jag har valt ut några favoriter som jag tagit med mobilen från när hon är pytteliten och tjock. Vi tog en sväng förbi åhlens och handlade små klisterhörn så jag göra färdigt fotoalbumet på Millis.

Mommo och Martin kom och hälsade på förut. Först tog vi en fika på stan sen blev det hemgång till oss. Mommo och skruttan busade mycket tills det var dags för en tuppis. På stan köpte jag två pelargoner att ha på balkongen i höganäskrukorna sen gick jag ner igen och köpte en orkidé till sovrummet.

3 dagar kvar nu... :D

Kram på er alla!!!  ♥


Kommentarer
Postat av: Johanna björnlund

ska bli så himla kul o träffas hoppas vi hinner träffas!! KRAAAAM!

2009-07-13 @ 21:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0