Fikadags



Tjenis!

Vi har just kommit hem från en jättetrevlig fika hos Erik, Malin och Gustaf. Ungarna är helt underbara tillsammans, dom pussas, kramas och petar varandra i ögonen. Emilia har gått och lagt sig nu hon var helt slut. Vi började dagen med att åka på auktion. Vi tänkte se om det fanns nått fint vitrinskåp vi kan ha våra tallrikar och glas i men nej. Sen tog vi en sväng förbi Factory outlet, Millas farmor har gett henne pengar till regnkläder så vi tog oss en titt. Inga regnkläder fanns i hennes storlek men vi hittade annat såklart. Sånna där kortbyxor och t-shirt i baddräktstyg i svart/vit-randigt av märket Laban för 199kr som i vanlig butik kostar 329kr (med solskydd 50), Johan hittade snygga O'neill badbyxor för 450kr som annars kostar 850kr. Factory är riktigt bra, mycket märkeskläder till bra priser. Jag ska kolla lite efter regnkläder till henne nere på stan istället när vi kommer till Gotland.

När vi var och handlade förut så såg vi en som hade bilbarnstolen mitt bak i bilen. Där sitter ju barnet säkrast av alla ställen men jag kan tycka det verkar knepigt att få in och ut bebisen... Vi funderar på att testa. Någon som vet hur det är, om det funkar bra?

Nu ringde min mormor, dom kommer förbi imorn innan dom ska med båten till ön, hemskt trevligt ska det bli!

 
   
      Lyckliga pappor              Familjen Henriks/Ryhammar           Dags att rensa                  Millas nya badkläder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0