Klätterungen





Jag har just knåpat ihop en liten klänning och mössa till Emilia. Tänkte sy en ficka på klänningen men det får bli imorn.
Som en del kanske har  sett så var man med på tv idag. Usch. Jag gick ner på stan helt utan smink, inte ens mascara, så hade jag sovit med blött hår och inte gjort iordning det för jag skulle ju bara ner en snabbis. Såklart kommer svt fram och ska filma! Katastrof!
Imorn blir det stranden med Malin och Gustav om vädret tillåter. Idag har vi hållt oss mest inne för det har varit sjukt kvavt så det har knappt gått att vara ute.
Nu är det inte så länge kvar tills vi kommer hem!!! Jag saknar alla så himla mycket så det ska bli så skönt att få komma hem.
Idag har Milla förstått sig på att klättra upp i sin lilla fåtölj hon har i sitt rum, där sitter hon så fint och läser böcker. Men förut tyckte jag det blev väldigt tyst från hennes rum och var tvungen att kika in. Och vad gör hon? Jo, hon har klättrat upp på armstödet på fåtöljen och håller i sig i fönsterbläcket och tittar ut! Så det blev bara att smyga fram så man inte skrämmer henne för då lär hon ju ramla...hon gör sina hyss, har också börjat klättra på underugnshandtaget...inte poppis.
Våra katter håller på att smälla av för det är så varmt. Vilda kan ligga raklång mitt på golvet för där är det svalt, så vill hon gärna att jag ska blåsa på henne så det svalkar i pälsen trots att vi har en stor fläkt i vardagsrummet. Zeke han är mest korkad som vanligt, hade jag blåst på honom hade han väl fått hjärtklappning och kolat av.
 
Naj nu får det bli bingen. Soleld förresten, det ordet finns inte här, ingen vet vad jag menar...

Puss o Gonatt ♥






Kommentarer
Postat av: Johanna björnlund

vilken fin klänning du har sytt! Du kan sååå mycket saker som vi bruka säga på jobbet:) soleld kommer jag oxå ihåg ingen fatta! Imorrn har vi en ettåring i familjen och på lörd blir det kalas i trädgården. kul att ni kommer ner hoppas vi hinner träffas! STORA KRAMAR johanna med fam

2009-07-02 @ 15:29:48
Postat av: Ingela Lindström

Vad fin klänningen o mössan blev och fint på bordet med roligt att du tycker det är så skoj. Kramar på er.

2009-07-09 @ 14:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0