En dag i Eskilstuna


Igår var vi på kalas i Eskilstuna. Där fanns det massvis med hästar och lilla Milla fick rida på en ponny, hon tyckte det var skitkul! Snart ska vi åka till Jens och Jenny för att fira deras dotter och Emilia. Dom har en sommarstuga just vid en sjö som är 27 grader i så ett litet dopp får det nog bli.
Imorn kommer mamma med familjen!! Ska bli så himla roligt, dom stannar tills onsdag! Emilia lär bli riktigt glad när hon ser dom kliva inför dörren.

Innan vi åkte på kalas så stannade vi vid Tuna Park i E.tuna. Där hittade vi skitsöta croctofflor till stumpis...Hon behövde verkligen inte några men vi kunde inte låta bli.

Nu ska vi åka. Ha det så gott alla!

    
  I bilen påväg                Milla brottas med                   Ponnyn nafsar                 Det här var roligt!
      till kalas                          hundarna

   
   Nu vill jag av                     Gammelmorfar                  Johan och Bosse                     Ute och springer



Kommentarer
Postat av: Ingela Lindström

Vad allt ser härligt ut o foppatofflorna var hel kool såg idag en annan tjej sprang runt i dom o hon va så söt tänkte direkt på Emilia.. Va till Grundsund o köpte ett vind o regnställ till viggo idag som fyller 1 år den andra augusti... kunde inte låta bli att titta till Emilia men nästa gång jag kommer dit ska jag köpa till henne finns så mycket så jag kan ju inte bestämma mej men ett regnställ behöver väl hon till hösten,,,,Pussar och kramar från mej

2009-07-05 @ 23:25:45
Postat av: Ingela Lindström

Lill va så förtjust i emilia prata inte om nån annan så jag är så stolt över mitt underbara barnbarn ska ni veta önskat ja var där o kunde visa att jag var farmor för alla..men livet är inte alltid som man tror...Älskar er...

2009-07-05 @ 23:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0