3 Juli


Hej gott folk!

Klockan är 10.54 och Emilia ligger ännu och sover så jag tänkte passa på att lägga upp lite bilder från gårdagen. Hon har på sig den nya klänningen och den passade perfekt. Mössan var dock 10cm för liten så jag fick snabbt sy en huckla som hon kunde ha på huvet. Hon blev sjukt söt.
Vi tog en promenad till stranden efter lite bad så gick vi till 4H som håller till där med en massa djur. Vi fick klappa jättesöta lurvtusskaninungar, Milla klappade försiktigt och hon charmade såklart alla.
När vi kom hem dök Johan upp :). Vi gick ut till lekaparken så att skruttan kunde få gunga, helt klart det bästa som finns är att gunga.
Han fick se klippet från tvn och han asskratta! Varför då? undrar ju jag. Ja men, sa han, alla vet att du inte är så smart och här låter du ju klok, det stämmer liksom inte...
Visst är han snäll??
Han har just varit och sett på en barnstol till cykeln, kostan 900kr med hjälm, den verkade vara riktigt bra till skillnad mot sånna för 250kr, får väl sova på saken.
Nu ska det städas, Johan o Milla åker på äventyr medan jag får rydda undan, great!

Grattis Isabelle på 1 årsdagen!!


   
Sitter på alla                  Knasar sig                               Sötis                  Hittat lekparken
böcker

Kramar ♥


Kommentarer
Postat av: Johanna björnlund

tack säger Isabelle nu är jag oxå med i 1års ligan!

2009-07-04 @ 21:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0