Hemma



Nu är vi hemma igen efter en toppensemester på ön. Jag hade mer än gärna stannat kvar lite längre...
Nätet krånglar ännu, hoppas det löser sig snart så man kan lägga upp fina bilder här snart. Skruttfia var lite trött efter en lång hemresa igår så imorse fick vi väcka henne nästan halv elva :S.
Idag har det blivit lite fix här hemma, hängt upp lite tavlor, köpt blommor till köksfönstret, gjort en ramp för kissarna till balkongen och så tänkte jag sy en bordduk snart :).
Johan och Milla har åkt till Jenny o Jens för att åka lite båt så jag är ensam så jag ska passa på att dona lite. Imorn kommer pappa med familjen hit!!!!! Ska bli jätteroligt! Vi ska ta en sväng till Skara sommarland, där har jag aldrig vart så det kommer bli kul. Sen blir den en tur till Örebro och Ikea nån dag.

Jag hoppas verkligen att nätet funkar snart för vi fick jättefina kort från gotland som jag vill lägga upp.

Ta hand om er godbitar! Kraaam!!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0