Gott för örat


Favoritlåten just nu. Hittade den på spotify och nu kan jag inte sluta lyssna på den..nog för att sångar låter lite som Vince, och vem gillar inte Vince's röst? Kvalitén på videon är kass men det är ju låten man ska lyssna på ;).



Den här videon har jag filmat från den senaste AcDckonserten på Ullevi, en kort snutt från Angus gitarrsolo, awsome!!



Här kommer ytterligare en riktig favorit. Det tar 1.40 minuter innan riktiga videon börjar. Jag gillar scenkläderna, jag tror min syrra kommer
älska dom eller vad säger du sis?



Visst blir det roligare med musik när man ser videon?


Kommentarer
Postat av: Johanna björnlund

gud viken bra låt med vain "whitout you" e ju en riktig höjdare jag blev såld direkt!!!

2009-07-04 @ 22:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0