Städdags

I natt har Emilia sovit väldigt dåligt. Jag tror hon har haft magknip efter all russin hon åt igår. Hon vaknade till runt halv elva och fick komma upp en stund sen fick hon lägga sig igen. Hon somnade inte klokt förens halv två inatt. Hon har vilat middag sen halv ett nu så hon tar nog igen sig lite.

Jag och Johan har pratat med Pappa och AnnSofie som har varit och tittat på huset. Dom var långt från ensamma med 18 familjer till på visningen och bud är redan lagt men inte från våran sida. Hoppas verkligen vi får svar från banken i början på veckan så vi kan buda. Jag får försöka  ta mig hem och titta på huset jag med. Åååå vad jag vill att det här ska gå vägen så vi kan flytta hem nångång. Håll tummarna för oss ;).

Nu är Johan iväg och handla mat till ikväll, blir klyftpotatis med kotlett och beasås. Sen kommer Johans pappa och Andreas in en sväng på fika. Annars blir nog kvällen lugn.
Vi har haft en städardag här. Jag har diskat, dammsugit, städat millas rum, skrubbat toaletten och duschen, Johan har skurat golvet, gjort rent ugn och spis.

Jaha nu vaknade hon, nån som ropar bajs där inne. Nu ska hon få lite mellis sen får det bli lite bus när farbror kommer.

Kramelikram på er!

Kommentarer
Postat av: johanna björnlund

Jobbigt när de är så på nätterna.Man blir ju helt utsjasad själv me när man inte får sammanhängande sömn me. isabelle har börjat äta igen på nätterna och slutar inte skrika innan hon får välla. Härromnatten tänkte jag att jag skulle f....n inte ge mig hon ska klara sig utan, men efter 3timmar gav jag upp och värmde. Vi håller tummarna för er på huset och jo kom ner och titta vet ja så kan vi ses en sväng. Ikväll e det julbord med elgiganten men jag får va hemma trist! men Ubbe kan inte ta hand om henne. kramelikram.

2009-12-05 @ 21:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0