Denna Måndag

Just nu sitter jag i soffan med en handduk på huvet och har just sköljt ur färg från håret. Verkar som att jag kommer att vara gulhårig denna jul, jag hoppas verkligen att färgen blir bättre när det har torkat.

Idag har vi varit en vända på stan. Emilia har fått valt julklappar från sin farmor och det blev duplolego, en leksak som sjunger rimramsor, en skiva som sjunger låtar med Millas namn, dvd med mora träsk och nicke nyfiken, ett par lurviga innerskor och ett nattlinne. Nu behöver vi verkligen omorganisera i hennes rum med nya förvaringsmöjligheter så vi kan få ordning på alla saker hon fått och kommer att få. Hon är ju helt lyrisk här hemma med alla nya saker så det gamla har blitt ointressant och kan nog snart rensas bort till viss del.
Andreas var med oss på stan sen hängde han med oss hem för att äta pizza och sen ner för att jobba.

Johan är och jobbar idag och imorgon för att göra det sista i sthlm sen är han ledig till efter nyår. Så om han har tur skulle han vara klar i morgon förmiddag i sthlm efter det skulle han åka hela vägen till ingåker för att tvätta lastbilen sen får vi åka och hämta honom så han kan komma hem.

Imorn lär det mest bli packning och städning för min del. Ingela kommer få mycket tid med Milla medan jag springer runt och yrar efter grejor som ska packas. Så skönt att ha en andra hand när Johan inte är tillgänglig. Den lilla damen har haft ett minst sagt konstigt/hektiskt beteende och humör dessa dagar men jag håller tummarna för att hon tämjer sig innan vi anländer på ön.

Snart är det julafton hörrni, tänk vad tiden går fort det var ju nyss sommar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0