Dan för dan före dopparedagen

När vi försökte ta kort till julkortet så fick vi ju ta en hundra bilder för att få något som kunde passa. Här är några av alla dessa kort vi tog.

Tänkte passa på att önska God Jul och Gott Nytt år till alla er läsare! Så himla kul att ni vill se vad som händer och sker i våran vardag. Jag kommer ta en liten paus nu med bloggen över jul hade jag tänkt så återkommer jag med en massa bilder när vi kommit hem (får väl se om jag kan hålla mig från skrivandet så länge). Blir hemfärd på nyårsdagen så vi hörs nästa år ;).
Ta hand om er och en massa kramar kommer här från oss!!!



Kommentarer
Postat av: Martina

Ses snart! Kör försiktigt i snöyran!

2009-12-22 @ 11:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0