Besök

Idag har svärmor kommit på besök och vi har haft det så trevligt. Hon tog med sig en massa fina klappar till familjen. Milla har fått väldigt fina kläder till sommaren, johan och jag fick varsin tröja och ett presentkort på Ikea samt ett inramat foto på Ingela. Lillan fick också två mössor som såg ut som en gris och en katt och dom var himla roligt, som vi har busat.
Nyss när hon skulle äta välling fick hon för sig att ligga i kattsängen och äta...vart kommer alla ideér ifrån??
Hon är riktigt pigg nu, åt lite mat ikväll, leker för fullt och är den vanliga cirkusapan. Imorn ska vi gå ner till leksaksaffären så ska hon få välja en julklapp av sin farmor och om jag känner henne rätt så kommer hon bli överlycklig när hon närmare sig den butiken.
Jag har gjort lasagne med sallad som vi smaskat i oss ikväll, kände att jag var tvungen att göra nått Milla gillar så hon får i sig något annat än välling.

Förut idag drog jag ner en sväng på stan ensam för att handla lite. Hittade en tunika att ha på julafton ska se om jag kan hitta något skärp också. Träffade på Emma med sin familj och sen Lina som var ute och shoppade, blev lite snabbprat sen var jag tvungen att skynda mig att handla mat för att åka hem och fixa lite innan svärmor skulle komma.

SNART KOMMER VI HEM!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Andrea

SNART KOMMER NI HEEM!!!!!!!! OCH DET ÄR SÅ JÄVLA NICE!

2009-12-21 @ 12:30:59
URL: http://lowhighlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0