Bakningsdags

Johan har tagit med Milla på en promenad så jag har fått lite tid sjlv här hemma. När jag vaknade förut så kände jag att idag ska jag baka så nu har jag ju ett bra tillfälle. Det kommer bli brysselkex som jag aldrig har gjort förut men det verkar ganska lätt.

Imorn ska vi på fika i pingstkyrkan....ja jag vet...men det ska tydligen vara ett trevligt ställe där barnen kan springa och leka sen ska vi lyssna på en barnkör. Verkade inte vara någe kyrkligt så då får man passa på. Ska kolla upp om man kan se på lucia nånstans med på söndag, jag har ju verkligen ingen aning om vart det finns här uppe.

Här kommer bilderna från igår. Först ser man Milla åker skrinda uppstoppad med kläder till hakan. Andra bilden så sjunger dom fast inte hon, hon var mest fascinerad över allt folk som tittade på dom. Sista är ju på oss två.


Kommentarer
Postat av: Ingela Lindström

Gud vilken söt liten tomte.

2009-12-11 @ 12:26:51
Postat av: johanna björnlund

GUUUD så rart!!!

2009-12-11 @ 13:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0