25 Augusti



06.50 imorse vaknade Emilia!!! Det brukar oftast inte vara fram mot halv tie som pärlan ska upp...Då tänkte jag passa på att gå till bcv på deras öppna mottagning mellan 10-11 för att väga och mäta, är ju intressant och se om det händer nått med henne men det känns som att det står still...hon har ännu byxor som är stl 68...Men vi hade otur, såklart kom jag fel dag, hade läst fel på lappen så det blev att vända hem igen. Milla gick fram och tillbaka dit i sin ärtgröna dress så nu när vi kom hem ville hon sova igen.

I fredags kom Johanna från gotland med sin familj och hälsade på. Hennes karls släktingar bor i grannstan så dom svängde förbi. Jag önskar att vi kunde träffas oftare det är ju så kul för både oss och barnen. Kameran glömde jag hemma när vi åkte med dom till Factory och sen till grisarna...men det är bara att gå in på http://guldrupemamma.blogg.se så kommer ni till hennes blogg med fina bilder.

I söndags var vi och grillade hos Erik, Malin och Gustaf med två bekanta. Grillat äter man ju inte varje dag när man bor i lägenhet så det var skitgott och vi hade jättetrevligt. Emilia sprang runt och lekte med alla möjliga grejer hon hittade och Gustaf försökte också att gå men håller nog sig till krypandet ett tag till. Han fyllde 1år för nån vecka sen så han fick lite presenter av oss som Emilia gärna hjälpade till med att öppna.
Så var vi och hämtade lastbilen i vingåker och skruttan blev lika lycklig som vanligt när hon ser den så hon fick åka lite med pappa :).

Snart åker vi hem!!! Jag och Milla åker själva med båten 11.05 på torsdag sen kommer Johan på natten 00.20. Först tänkte jag boka om så vi åker imorn redan men jag tror inte vi hinner det. I vilket fall så ska det bli skönt att komma hem.
Vi har satt bilbarnstolen fram nu till jag ska åka själv så långt med Millis och hon älskar det, mycket roligare än att sitta bak själv.

   
  

See you soon! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0