Millabus


    
  
Idag har vi varit på äventyr! Jag, svärmor och Milla åkte till Norrköping och gick på Busfabriken. Ett jättestort ställe med hur mycket grejer som hellst för barn att göra. Stumpan hoppade i hopptorn, studmattor, kastade sig i bollhav, åkte pulka i en kana och klättrade i klätterställningar. Pucko som jag är så glömde jag kameran hemma...men det lär inte dröja innan vi åker dit igen och då ska det plåtas. Efter två timmar så var vi rätt trötta, vi åt god mat sen blev det hemfärd. Det var väldigt bra priser på inträde där, 100kr för barn och gratis för vuxna, brukar annars vara svindyrt för föräldrarna.

Jag läste horoskop idag som jag aldrig gör annars. Men det här var väl en lite roligare variant... Om Johan stod det:
Väduren - Du har livlig fantasi och tror ofta att du är förföljd av Säpo eller PRO. Du saknar inflytande över dina vänner och folk avskyr dig för att du skryter med den lilla makt du har. Du saknar självförtoende och är en allmän nolla.

Och Milla ska tydligen bli såhär:
Tvillingarna - Du är intelligent och snabbtänkt. Folk gillar dig eftersom du är bisexuell. Du tenderar att vänta dig att få för mycket i förhållande till vad du ger. Det innebär att du är väldigt snål.

Ja det är min familj det hahaha!!!

Eftersom Milla har pajat musplattan på datan så kan jag inte lägga in nya bilder från kameran...Men jag har ju kort från när mamma med familjen hälsade på här och lite annat som inte har visats :).
Jag ligger nu i sängen och ska sova lite, skönt att Johan kommer hem imorrn saknar han ju.
Gonatt puddingar ♥

~Min hjärna är endast till för att hålla isär öronen~


Kommentarer
Postat av: johanna björnlund

ha ha horoskopet var kul! snart kommer vi o hälsar på!! ska bli så kul o se hur ni har det. bra ställe som inte hade inträde för vuxna.

2009-08-13 @ 11:50:38
Postat av: Andrea

haha fina bilder! :D

2009-08-14 @ 16:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0